1. Tööd on sul meeletult palju, aga raha on ikka vähe.
  2. Kõik uued kliendid aktsepteerivad su hindasid ilma ühegi protestita.
  3. Sinu hinnad on konkurentide omast märksa madalamad või sa isegi ei tea, millist hinda su konkurendid küsivad.
  4. Kõik olemasolevad kliendid on sinu hindadega rahul ja mitte keegi ei nurise.
  5. Sa ei ole oma hindu natukenegi tõstnud juba üle aasta või rohkemgi, kuigi üldine inflatsioon kasvab ja sinu kogemused suurenevad.
  6. Sinu eelarve on täpselt tasakaalus. Täpselt tasakaalus eelarve on halb – kui ainult üks laekumata arve tekitab puudujäägi, on su tulud liiga väikesed. Väike reserv peab alati olema.
  7. Sa ei jälgi, mis turul toimub. Kolm aastat tagasi arvestasid, et see müts võiks maksta 20 eurot ja oled samamoodi jätkanud, kuna hinnateema tekitab sinus ebamugavust.
  8. Sul on palju madala kasumimarginaaliga kliente ja hind on peamine argument, miks kliendid sind valivad.
  9. Sa ei ole kunagi julgenud katsetada erinevaid hindasid.
  10. Sulle tundub, et kliendid ei hinda sinu toodet/teenust piisavalt.
  11. Sa arvutasid oma toote hinna ainult kuludest lähtuvalt ja ei arvesta seda, kui väärtuslik see tegelikult kliendile on.
  12. Sa oled pidevas stressis ja ületöötanud, tunned end lõksus olevana.
  13. Sulle tundub, et sa meelitad ligi ainult allahindlusi otsivaid kliente.
  14. Kui osaled konkurssidel, kus hinnatase on oluline komponent, oled alati võitjaks.
  15. Kliendid peavad pikalt ootama, kuni su kalendris vabaneb nende jaoks mõni aeg.
  16. Sinu töötajad/allhankijad nurisevad, et sa maksad neile liiga vähe, aga sa lihtsalt ei suuda rohkem maksta.
  17. Sa EI tunne end veidigi ebamugavalt, kui kliendile hinnapakkumist teed.
  18. Sa hoiad oma hinnad võimalikult madalad, kuna kardad konkurente.
  19. Sa ei ole arvestanud oma minimaalse hinna arvestamisel ettevõtte üldkuludega ja oma ajakuluga, mis on vajalik turunduse ja üldise majandamistegevuse tarbeks.
  20. Sa määrad oma toote hinda selle järgi, mida sa ise sooviksid sarnase asja eest maksta.