10 näpunäidet oma ettevõtte eesmärkide saavutamiseks

//10 näpunäidet oma ettevõtte eesmärkide saavutamiseks

Igal inimesel on unistused.
Igal ettevõtjal on unistused ja eesmärgid seoses oma ettevõttega.
Aga kuidas neid saavutada?

1. Pane oma eesmärgid kirja.

Mingil põhjusel saavutatakse kirjapandud eesmärgid märksa tõenäolisemalt kui muidu. Ilmselt seetõttu, et kirjutamine nõuab täpsemat läbimõtlemist ja võibolla ka, et see on nagu lubadus iseendale ja seetõttu paistab tõsisem kui niisama unistus või uitmõte.

2. Määra prioriteedid.

Enamus ettevõtjaid tahab rohkem:

  • raha
  • aega
  • otsustusvabadust

Mis on sulle praegu kõige olulisem? Kõike korraga on keeruline püüda.

3. Kirjelda ära, kus sa praegu oled.

Sa ei saa liikuma hakata oma eesmärgi poole kui sa ei tea, kus sa praegu oled.

  • sinu finantseesmärk on omada aasta pärast pangaarvel 50 000 eurot,
  • tänane olukord: arvelduskrediit, miinus 50 000 eurot,
  • tegevuseesmärk: on vaja luua positiivne rahavoog 100 000 eurot.

4. Tunnista endale tõsiselt, et teistsuguse tulemuse saavutamiseks pead sa midagi teisiti tegema.

Nagu öeldakse – kui sa midagi ei muuda, oled sa aasta pärast täpselt samas kohas kui täna, eeldusel, et sul veab. Ettevõtluses on tulemus tõenäoliselt siiski kehvem kui praegu, sest teised ettevõtjad arendavad enda äri edasi.

5. Uuri maastikku.

Mõtle, mida sa pead tegema punktist A (kus sa praegu oled) punkti B (kuhu tahad jõuda) liikumiseks. Millest see sõltub? Kuidas sa saad oma käivet/kasumit/rahavoogu parandada?

6. Mõtle läbi oma finantseesmärgid.

Kui suur peaks olema kasum? Kui suured on kulud? Kui suur peaks olema müügitulu?
Kuidas see kuude lõikes jaguneb? Koosta omale eelarve, millised numbrid peaksid saavutama, et oma eesmärkideni jõuda?

7. Määra oma kõige olulisemad mõõdikud.

Milliste näitajatega pead tegelema, et jõuda finantseesmärkideni? Müügitulu ja kasum on tagajärjed, mis sõltuvad mingitest otsustest. Millised need on?

8. Koosta endale 2 lk äriplaan.

  • üldpilt – mis on su suurem eesmärk, miks sa seda teed, kes on su kliendid ja milline äristrateegia? Peamised finantseesmärgid ja tegevusmõõdikud.
  • täpsed eesmärgid ja tegevusplaan: kes-mida-millal teeb?

9. Otsi vajadusel abi, et keegi aitaks sul finantseesmärgid ja äriplaani paika panna – kaks pead on kaks pead.

10. Kõige tähtsam – vii tegevusplaan ellu!

Vajadusel leia endale tugev finantscoach, kes sinuga regulaarselt (näiteks kord kvartalis) plaani üle vaatab ja hoiab sind vastutavana, et sa oma tegevusplaani ka reaalselt ellu viid.

Kui tahad sellest kõigest lähemalt kuulda, tule ja osale webinaril – 7 viisi oma ettevõtte kasvatamiseks. Lisaks räägin ka sellest, millest sinu ettevõtte kasv ikkagi sõltub ja mida sa saad selleks ette võtta.

Loe lähemalt ja registreeru siin:

https://pilvebyroo.ee/7viisi/

- | 2018-06-13T08:43:55+00:00 3. juuni 2018|ettevõtlus|kommentaarid puuduvad

Kommenteeri

16 + thirteen =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Arhiiv